Saturday, May 4, 2013

LIFE SHARING


最近壓力大到唔識講
當我每一次做抉擇ge時候我發現我會無止境地panic
好驚自己行錯,因為事實上我已經行錯過好多路...
唉...其實仲有好多好多..不過...今日就決定出下街扮下靚緩和一下自己ge負面情緒!






其實santa rosa雖然很小,但它的downtown就是有種很可愛的vintage village的感覺 <3



<3 <3 <3

2 comments:

  1. 就算真係行錯左,知錯就得,
    唔行一世後悔,
    行錯左雖然都後悔,但起碼甘心. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最愛你喇sumi!!你俾好大信心我呀!

      Delete