Friday, April 26, 2013

L'afayette Studio

有好多人問我: "其實你地 L'afayette Studio係咩黎?
可能我真的表達能力有d問題
每次講嘢都會令人confused @@
所以我好想解釋一下...

其實,我地studio係一間以 Fashion Clothing + Makeup Styling 為主的工作室
之所以叫工作室,係因為我地會幫人work out + present 好多唔同嘅造型, 由頭落到去腳趾尾ge造型都會有^^

而且L'afayette Studio係會有零售服務, 而且賣ge產品絕對係極力推薦的
因為女仔要靚,唔止要內心靚,皮膚靚,著得靚,化得靚, 用ge products都係非常之重要!!!!
所以L'afayette係絕對會幫大家收集最好最好ge products俾大家買:)

另外有人問: 你地Studio係主攻Fashion 定係 Makeup 定係 Skincare?
我可以話: Fashion 同Makeup 同Skincare 係永遠都分唔開ge東東
呢3樣嘢對我黎講同樣重要!!!
黎緊6月我地就會去韓國幫你地搜購比較特別而又屬於我地風格ge靚衫,希望大家會留意住L'afayette ge最新動態^^





其實拍這張照片時的我不是肚痛..
係女人痛;p

這一天去了看戲"The Croods"
超好看! Disney ge ideas永遠都係咁新奇!
Stylenanda上年的高跟鞋 <3

其實我地Studio好希望聽到你地ge意見,有咩唔明都可以問ga^^