Sunday, April 28, 2013

好吧終於弄好了 ...(抖氣)

不過大家唔好俾我面扁扁的樣子嚇壞哦haha

我會儘快買翻一個MIC再錄一d帶有Vocal  ge video俾大家睇ga la


雖然我知道仲有好多不足
但係只要你地俾ge意見我就會去改
希望你地會鍾意啦
因為我真係俾左好多時間心機整的 @@

如果鍾意的話記得要按Like ar^^



Anyway
Thanks for watching :D

2 comments:

  1. I watch it in the middle of studying the final exam and just cannot stop watching haha
    Good idea to upload the video~

    ReplyDelete